Wymiana i zwroty
Jeśli produkt nie spełni oczekiwań klienta, klient może go wymienić lub zwrócić (patrz informacje na odwrocie faktury).
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i anulowania zamówienia w ciągu 14 dni z wyłączeniem odpieczętowanych produktów, które nie mogą być odesłane z przyczyn higienicznych, produktów spersonalizowanych oraz nośników audio, wideo i oprogramowania po ich odpieczętowaniu. Klient wtedy jest zobowiązany do zwrotu towaru do Atlasformen. Koszty zwrotu towaru pokrywa klient z wyjątkiem błędu ze strony spółki atlasformen SAS.
Klient może dokonać zwrotu towaru w ciągu 100 dni od momentu otrzymania go bez wcześniejszej informacji przesłanej na poniższy adres.
Klient może również poinformować spółkę atlasformen SAS o decyzji o odstąpieniu od umowy lub anulowaniu zamówienia w ciągu 15 dni od daty otrzymania zamówionych towarów (w przypadku kilku dostaw termin jest liczony od momentu otrzymania ostatniego produktu). Informację tę można przekazać do działu obsługi klienta listownie, mailowo lub telefonując pod numer 222 069 972 (koszt połączenia lokalnego z telefonu stacjonarnego).Po przesłaniu informacji klient ma 85 dni, aby odesłać towar na poniższy adres:
ATLAS FOR MEN XPO Logistics ul. Orląt Lwowskich 146 41-208 Sosnowiec
Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi elementami zawartymi w paczce (instrukcja, akcesoria itd.) i dokumentem zwrotu przesłanym na fakturze w podanym terminie na wyżej wskazany adres.
Nie będą akceptowane zwroty na koszt odbiorcy, za pobraniem ani też paczki zawierające uszkodzony lub niekompletny towar.
W przypadku zwrotu wynikającego z błędu ze strony spółki atlasformen SAS koszty przesyłki będą zwracane po okazaniu dowodu zapłaty (klient powinien zachować pocztowy dowód wysyłki). Dotyczy to w szczególności przypadków pomylenia produktów podczas ich umieszczania w paczce, brakujących lub wadliwych towarów oraz produktów proponowanych w zamian za towar niedostępny lub dostępny w odległym terminie.
W każdym przypadku do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zwrotu znajdujący się na fakturze oraz zwrócić towar w wyznaczonym terminie na wyżej wskazany adres.
W przypadku zwrotu całości zamόwienia:
Klient otrzyma zwrot całości zapłaconych kwot, w tym kosztów wysyłki do klienta (taryfa standardowa) najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez spółkę atlasformen SAS informacji o decyzji klienta o odstąpieniu od umowy.
W przypadku częściowego zwrotu :
Klient otrzyma zwrot zapłaconych kwot, bez kosztów wysyłki do klienta (taryfa standardowa) najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez spółkę atlasformen SAS informacji o decyzji klienta o odstąpieniu od umowy.
Zwrot może być odroczony do momentu otrzymania towarów lub dowodu wysyłki towarów.
ZWROTY PRZEZ PACZKOMAT INPOST
- Kliknij na ikonę otrzymaj etykietę
- Wypełnij formularz zwrotu
- Kod zwrotu otrzymasz w w wiadomości e-mail lub odnajdziesz go w aplikacji InPost Mobile ( jeśli używasz aplikacji)
- Wydrukuj otrzymany kod zwrotu lub napisz odręcznie na paczce.
- Nadaj paczke w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR lub wybierzesz opcję nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce i… gotowe!
W przypadku zwrotu wadliwego towaru lub błędu w wysyłce z naszej strony, koszty zwrotu są bezpłatne